Vastgoed actueel - digitale trends

De makelaardij is druk bezig met de nieuwste digitale ontwikkelingen. Zo is er in Vastgoed editie 8 afgelopen jaar al veel aandacht is besteed aan virtual reality. Dit jaar gaat dat weer een stap verder. De digitale wereld breidt zich uit met verschillende technieken die menig makelaar kan gebruiken binnen zijn makelaardij. Adformatie zet de belangrijkste ontwikkelingen voor 2018 in de digitale wereld van het vastgoed voor u op een rijtje.  

Vastgoed actueel - WhatsApp Business

Mensen over de hele wereld gebruiken WhatsApp om in contact te komen met zowel vrienden, familie als bedrijven. WhatsApp is echter gebouwd voor contact tussen mensen en ze willen de ervaring met bedrijven daarom verbeteren. Met de komst van de WhatsApp Business maakt de app het mogelijk voor onder andere makelaardijen om makkelijk te reageren op klanten. 

Vastgoed actueel - Facebook

Facebook gaat posts van bedrijven verder beperken in de tijdlijn van haar gebruikers, dit laat Frankwatching weten. Of, zoals Facebook het zelf zegt: ‘posts that spark conversations and meaningful interactions between people’ worden het belangrijkst. Facebook geeft voorrang aan posts van familie en vrienden. De komende maanden gaat Facebook geleidelijk updates doorvoeren.

Vastgoed acuteel - marketingblog

Een unieke marketingcase is niet per se een goede marketingcase. Professionals kijken verder dan creativiteit en investering. Een goede marketingcase heeft een heldere doelstelling en is effectief. Een blog van content marketing specialist Sak van den Boom. 

Facebook zet stapoen in plaatsen woningaanbod

Facebook heeft opnieuw een grote stap genomen in het aanbieden van woningen op haar platform. De Amerikaanse vastgoedmediaproducent Inman zocht uit wat deze plannen betekenen voor makelaars en online woningplatforms. He lijkt een kwestie van tijd voordat deze Facebook opties in Nederland zullen worden uitgerold.

Vrijwel alle woningzoekenden beginnen hun speurtocht op een website. Om een huis daadwerkelijk verkocht te krijgen, is het voor makelaars cruciaal om in contact te komen met deze online woningzoekenden. Systeem Makelaardij bedacht hiervoor de call-to-action knop, waarmee ze de Vastgoed Marketing Award won.

Pagina's